Zarządzasz spółką? 

Pakiet BIZNES PRO to gotowe rozwiązanie księgowe w 100% online. Pozwala na kontrolę kosztów oraz zapewnia bezpieczny przepływ dokumentów w spółce.
Skorzystaj z usług księgowych już od  485 zł netto / msc

Księgowość 100% online - gotowe rozwiązania dla spółek

PAKIET BIZNES PRO

200 zł netto / msc

OFERTA DLA SPÓŁEK

już od 485 zł netto / msc

Intuicyjne rozwiązania księgowe dla spółek

Proste faktury sprzedażowe

Łatwo wystawisz faktury a system przypilnuje płatności i wyśle przypomnienia do klientów.

Automatyczne pobieranie danych

System automatycznie pobierze dane z GUS i CEIDG

GOksięgowość_fakturowanie

Szybkie faktury kosztowe z OCR

Zachowasz faktury kosztowe w jednym miejscu – zrobisz zdjęcia a system OCR rozczyta z nich dane.

Oszczędność czasu
i środków

Zaoszczędzisz środki dzięki samodzielnemu systemowi, który wesprze Cię automatyzacją!

PAKIET BIZNES PRO

W pakiecie otrzymujesz:

200 zł
netto / m-c

Doskonałe narzędzie, zarówno dla prezesa jak i dyrektora spółki. Online monitoring 24/7 przez przeglądarkę www.

Jeśli szukasz narzędzia które da Ci pełną kontrolę i nadzór nad spółką w modelu 24/7 to pakiet BIZNES PRO jest właśnie dla Ciebie!

SPÓŁKA BASIC

W pakiecie otrzymujesz:

485 zł
netto / m-c

Pakiet ten dedykowany jest dla przedsiębiorców, którzy prowadzą proste rozliczenia w pełnej księgowości.

Jeśli chcesz by prowadzenie spółki było prawie tak proste jak działalności gospodarczej ten pakiet jest dla Ciebie!

SPÓŁKA KOMFORT

W pakiecie otrzymujesz:

950 zł
netto / m-c

Pakiet ten dedykowany jest dla przedsiębiorców, którzy potrafią docenić narzędzia wspierające ich nie tylko w prowadzeniu księgowości, ale też analizie kwestii księgowych.

Twoja spółka prowadzi złożone rozliczenia i chcesz mieć wyniki sprzedaży pod kontrolą? Wybierz pakiet Komfort!​

SPÓŁKA VIP

W pakiecie otrzymujesz:

1850 zł
netto / m-c

Pakiet dedykowany dla przedsiębiorców, którzy prowadzą złożone rozliczenia spraw księgowych i kadrowych.

Przeznaczony dla profesjonalistów, którzy cenią możliwość monitorowania i planowanie budżetowe.

Pakiet BIZNES PRO

Pozwala na kontrolę kosztów oraz zapewnia bezpieczny przepływ dokumentów w spółce.

Obieg dokumentów

A ponadto zerowy koszt wdrożenia rozwiązania, raportowanie opóźnień i pełna gotowość na połączenie z KSeF

GOksięgowość_fakturowanie

Budżet

A ponadto wielopoziomowe dostępy dla osób upoważnionych do realizacji swojego budżetu i rachunkowość zarządcza dostępna do tej pory tylko dla korporacji.

Przykładowe poziomy dostępu do systemu

Prezes / Właściciel
  • Pełna kontrola budżetu i obiegu dokumentów
  • Obniżenie kosztów firmy
  • Nadzór płynności finansowej
Dyrektor / Kierownik
  • Koszty pod kontrolą
  • Elektroniczna akceptacja dokumentów z kontrolą budżetów
  • Łatwe i proste narzędzie do kontroli i akceptacji
Pracownik / Szef działu
  • Wgrywanie faktur do GOksięgowości przez aplikację mobilną
  • Kontrola zgodności z budżetem
  • Podgląd statusu dokumentów
Fakturowanie / Windykacja
  • Automatyczna aktualizacja statusów zapłat i wiekowania należności
  • Automatyczne przypomnienia o płatnościach dostosowane do klienta
  • Oszczędność czasu dzięki łatwemu dostępowi do informacji i dokumentów
Recepcja / Asystentka
  • Dokumenty w jednym miejscu i wielokanałowe wgrywanie dokumentacji
  • Łatwe przesyłanie dokumentów do akceptacji
  • Wygodne śledzenie obiegu dokumentów

Poznaj funkcje aplikacji mobilnej GOksięgowość

Najczęściej zadawane pytania

Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.

Jeśli chcesz możemy przeprowadzić Cię przez ten proces!   

Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:

  • koszty sporządzenia / analizy umowy spółki,
  • koszty notarialne,
  • opłaty sądowe,
  • opłaty za publikację w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.

Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.

Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.

Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów: 

  1. Zakładamy z Tobą darmowe konta bankowe dla spółki w mBank.
  2. Wybierasz pakiet i podpisujemy umowę na obsługę księgową spółki. 
  3. W terminie 7 dni od daty rejestracji spółki w KRS wymagana jest rejestracja spółki w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych.
  4. W terminie 14 dni od zawarcia umowy spółki wymagana jest zapłata podatku od czynności cywilnoprawnych. Dodatkowo w urzędzie skarbowym właściwym dla siedziby spółki należy złożyć deklarację PCC-3 i dokonać opłaty tytułem podatku. Do deklaracji nie trzeba załączać żadnych dokumentów. Aktualnie podatek od czynności cywilnoprawnych wynosi 0,5% od wartości kapitału zakładowego. Od tej wartości można odjąć opłatę związaną z rejestracją spółki w KRS, czyli 350 zł.
  5. W terminie 21 dni od daty rejestracji spółki w KRS należy zgłosić dane uzupełniające spółki do urzędu skarbowego na formularzu NIP-8.
  6. Jeśli spółka będzie podatnikiem podatku VAT to należy dodatkowo złożyć zgłoszenie VAT-R przed pierwszą czynnością.

Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.

Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.

CashDirector S.A. 

Al. Jerozolimskie 96, 00-807  Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy  w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
• NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 17 251 055 zł

Oddziały

CashDirector S.A. Warszawa
Al. Jerozolimskie 96,
00-807 Warszawa
CashDirector S.A. Lublin
ul. Rusałka 17
20-103 Lublin
CashDirector S.A. Toruń
ul. Szewska 4/2,
87-100 Toruń

Formularz kontaktowy

Zamów pakiet Księgowość z Żubrem VIP PK!

Wybierz pakiet najlepszy dla Twojej firmy!